Ovidiu Mureșanu : "Cum pot să mă numesc un influencer dacă nu schimb lumea în mai bine?"

Ovidiu Mureșanu

Creatorul The Stories of O., Ovidiu Mureșanu, este și susținătorul unor campanii caritabile pentru care creează obiecte de îmbrăcăminte în care O. se pune în contexte potrivite momentului: O.pt Martie, O. Brad Frumos, O.Minune…

Nu este prima ta campanie caritabi bazată pe conceptul The Stories of O. Care este istoria ta caritabilă?

Așa cum și brandul meu, The Stories of O., a apărut în urma unor întâlniri cu niște oameni minunați, care m-au sprijinit să fac acest pas spre antreprenoriatul în modă, la fel s-a întâmplat și cu campaniile caritabile cărora m-am alăturat anul acesta. De altfel, toate colecțiile lansate anul acesta de The Stories of O. au avut o astfel de componentă. În martie am colaborat cu fetele creative de la Dume de Mestecat, pentru a lansa colectia de tricouri O.pt Martie, din vânzarea căreia o parte din profit a ajuns prin Asociatia Anais la femeile victime ale violentei in familie.
Apoi, în vară, împreună cu Irina Voinea, m-am alăturat unei superbe inițiative a Mastercard si am creat colectia Summer Vibes, care a fost disponibila la festivalurile Electric Castle si Summer Well. E un proiect superb, prin care persoanele cu deficiente de auz au beneficiat pentru prima dată la un festival de muzică de interpreți specializati care le transmiteau prin gesturi mesajele melodiilor cântate de cele mai tari formații prezente pe scenă. Iar evident, profitul s-a dus tot spre o asociatie a persoanelor cu deficiente de auz.
Și ultima, dar nu cea din urmă, e colectia de Crăciun, care de data asta vine însotiță de un Pop-Up Shop Caritabil, intitulat O. Minune! Acesta este deschis până sâmbătă seara la Printoteca Lipscani. Așa că vă aștept acolo!

 

Cui se adreseaza aceasta campanie? Cum putem ajuta?

E foarte simplu, trebuie doar să veniți la Pop-Up Shop-ul de la Printoteca Lipscani și, dacă vă plac, să cumpărați un hanorac sau bluză din noua colecție O. brad frumos! Iar noi, pentru fiecare hanorac sau sweatshirt vândut vom produce gratuit încă o bluză pentru copii. La finalul săptămânii, toate bluzele pentru copii produse de noi în această campanie vor merge, prin intermediul fundatiei Atelier Merci, la copiii sărmani din judetul Tulcea. Astfel, cu cât se vor cumpara mai multe hanorace și bluze în aceasta săptămână, cu atât mai multi copii vor avea de Crăciun o bluză nouă. Iar inițiațtvei s-au alaăurat și cei de la Diverta, pentru a face darul nostru către copii și mai bogat. Le muțtumesc că au fost atât de receptivi la proiectul nostru!

De ce ai vrut sa faci blogging, tu fiind un filosof la bază:)… Ai facut Facutatea de Filosofie la Cluj…

Oh, când făceam eu facultatea la Cluj, nu existau bloguri. :)) Abia ce apărusera câteva site-uri de știri sau unele de modă. Însă student fiind, am început să lucrez în presă, ca jurnalist, iar apoi, cand m-am mutat la Bucuresti, am intrat în lumea publicității și așa am ajuns sa fim colegi, nu-i așa? Așa că cei mai mulți ani am lucrat ca vânzător de publicitate pentru cele mai importante reviste de modă sau lifestyle din România. Am intrat astfel în contact cu lumea asta strălucitoare, iar pasul spre blogging s-a făcut firesc, în momentul în care am simtit că revistele din România (mai ales cele de bărbați) vor începe să dispară, pentru că lumea vrea acum ca informația să ajungă mai rapid și mai ușor la ea. Mie îmi era dor să scriu, așa că am început sa spun poveștile călătoriilor mele, sau cele despre modă, pe blogul meu, intitulat “The Stories of O.” Și am continuat să fac asta, mai ales ca Social media a explodat și ea, iar eu am profitat de asta, evident.

Cu Noemi Meilman, Avi și Theo

Ce mesaj transmiți sau vrei sa transmiți comunității tale?

Vreau să le mulțumesc că mă urmează peste tot! Si uite, fac asta deja de 6 ani, iar numărul celor care mă urmăresc continuă să crească. Ceea ce mă motivează să fiu cât mai creativ dar, mai ales, să fac lucruri care să schimbe în bine, lumea. Chiar și dacă asta se întâmplă printr-o simpla postare pe Instagram, care îi face să zâmbeasca sau să viseze la o vacanță într-un loc frumos, sau printr-o campanie caritabilă, cum sunt cele de care ți-am povestit mai sus. Și promit că nu o sa mă opresc aici!

Cum ai descrie comunitatea ta?

E faină. E super-faină, chiar. Povesteam cu cineva și spuneam că mă simt ca primarul unui orășel mai mic. Ținând cont ca am peste 35.000 de urmăritori pe Instagram, Facebook si, mai nou, TikTok, simt că am o responsabilitate în fiecare zi, și că e foarte important ce postez acolo. Dar nah, nici nu trebuie sa te iei prea mult în serios, așa că oamenii aștia m-au văzut și când eram mega răcit, sau când mă trezesc dimineața si părul îmi stă în toate direcțiile, știu că îmi e teama de insecte, sau că nu știu să înot, dar cu toate astea am facut surf. Fiecare cu nebunia lui, nu? Dar tocmai asta cred ca îi ține alături de mine, faptul că le arăt că pot să apar în topurile de cel mai bine îmbrăcați chiar dacă pentru mine ziua ideală e petrecuta pe o plaja. Eventual gol. De tot.

Descrie si viata unui blogger:)

Acum ar trebui sa stii si tu cum e viața asta :)) Evident, nu e așa de strălucitoare, nu pășesc numai pe covoare roșii și nu mă trezesc în fiecare zi în Mayfair sau într-un bungalow în Bali. Mi se întamplă și asta, călătoresc foarte mult, dar cel mai important pentru mine e faptul că, încă de la inceput, calitatea conținutului pe care îl postez pe blog și în social media a atras numeroase branduri internaționale, care și-au dorit să colaboreze cu mine, pentru a le promova. Chiar anul acesta am fost la Milano, pentru un proiect dedicat celui mai nou parfum pentru bărbați, lansat de brandul Salvatore Ferragamo. Din câte stiu, sunt singurul blogger bărbat din România, care a avut un astfel de proiect cu un brand de high end internațional. Dar acesta e doar un exemplu, am colaborări constante cu Diesel, Topman, Tommy Hilfiger, branduri de accesorii, de băuturi, companii aeriene etc.

Care sunt plăcerile și care sunt povocările tale?

Îmi place sa călătoresc. Să fiu înconjurat de prieteni, fără de care nu as fi ajuns până aici, si le multumesc pentru asta. Cât despre provocări, îmi place adrenalina, deci îmi doresc să fie cât mai multe. Cum e și cea de săptămâna asta, când am primul Pop-Up Shop The Stories of O. O provocare e și când trebuie să fotografiez o colecție de primăvară când afară sunt -10 grade, sau când sunt îmbrăcat în pulover la 40 de grade, cum am pățit acum o lună, în deșertul Wadi Rum din Iordania, unde trebuia sa fac fotografii pentru o campanie de toamnă.


 
Nu este ușoara viața de freelancer, de aceea te întreb dacă i-ai sfătui și pe alții să încerce asta…

Da. Am scris o postare despre asta la mine pe blog, uite AICI, chiar dupa primul an de antreprenoriat. Pot să tragă singuri concluziile, citind-o. Evident, nu e o viața ușoară.

Cum te face să te simți atunci cînd ajuți sau când generezi un val de ajutor?

Rezultatul e întotdeauna că îmi doresc să fac și mai mult. Sunt atâtea situații nefericite, cauze nobile si oameni fără sprijin în țară, încât încerc să îmi atrag comunitatea să se implice cât mai mult alături de mine în ajutorarea, sau rezolvarea unor astfel de probleme. Până la urmă, cum pot să mă numesc un influencer dacă nu schimb lumea în mai bine? Doar like-urile nu sunt suficiente. Împreună simt că putem face O. Minune. Sau mai multe, de ce nu?

Lasă un comentariu: