Măsurile luate de Vodafone în gestionarea crizei fără precedent din România

Măsurile luate de Vodafone în gestionarea crizei fără precedent din România

Vă spuneam că mă uit la solidaritatea asta ca se naște în crize ca la o minune.

Companiile, angajații, liderii au înțeles ceva foarte important: că aici suntem, și aici trăim cu toții și problema unora nu este numai a lor, ea devine o problemă generală. Mai ales cea prin care trecem acum.

Și îmi place mult când mă uit la ce fac comunitățile și la forța acestora. Și eu m-am înscris de curând într-un grup pe Whatsapp în care avem de făcut lucruri, nu vă dau detalii, că nu are rost. Se spune că atunci când faci un bine nu trebuie să știe dreapta ta ce a făcut stânga ta, așa de discret trebuie să fie gestul.

Dar nd e vorba despre companii care fac ca lucrurile să se schimbe la scară mare și când ele pot fi exemple pentru altele, atunci e bine de spus cu voce tare.

Am văzut inițiative care m-au impresionat și rămân în continuare admiratoarea marilor corporații pentru că le știu forța și organizarea.

Am trăit în câteva și respectul pentru proceduri mi-a rămas intact.

Proceduri de organizare, de comunicare…

Și mai este ceva.

Ați participat vreodată la vreo ședință care are ca scop caritatea? Nu e nimic mai îmbucurător și mai dătător de sens.

Ne adunam și vorbeam despre cum am putea face cutare sau cutare lucru pentru a ajuta o comunitate și, dintr-o dată, ședințele acelea se transformau în ceva diferit…

Ei, acum este momentul să ne adunăm din nou. Prezența COVID-19 în România are un impact semnificativ asupra vieții noastre de zi cu zi pentru că schimbă modul în care interacționăm, lucrăm, învățăm, ne petrecem timpul liber. Și inițiativele prin care fundațiile sunt alături de oameni, de clienți, de colegi, de subordonați sau de cei în nevoie se pot pune pe liste de fapte bune.

Să facem o listă cu fapte bune faptele bune și iată ce lucruri extraordinare am pe această listă:

Fundația Vodafone România a sponsorizat achiziția unei mașini de testare și a 5,000 de teste pentru centrul de triaj din Arad, care vor fi folosite de Spitalul Județean Arad, DSP (Direcția de Sănătate Publică) și ISJU (Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență) pentru a testa oamenii care vin în România prin punctul de frontieră Nădlac.

Fundația Vodafone România a cumpărat echipament medical pentru Spitalul Marie Curie, constând în 100 de inhalatoare individuale pentru secția de neonatologie, 50 pompe de aer, 5 purificatoare de aer pentru suprafețe mari și 5 mini-inhalatoare.

Copiii si profesorii din zonele rurale pot continua activitățile educaționale online, într-un mod eficient și interactiv, prin intermediul platformei educaționale digitale, oferite de Fundația Vodafone România în cadrul programului Școala din valiza.

De asemenea, Fundația Vodafone România a încheiat parteneriate cu CISCO, IBM, și World Vision pentru a oferi licențe Webex gratuite profesorilor timp de 180 de zile. Cu ajutorul acestei platforme, profesorii pot susține cursuri în timp real, prin video-conferință, cu toți elevii prezenți, chiar dacă sunt la distanță.

În plus, pe 23 martie, profesorii care doresc să învețe cum să își țină cursurile online pot participa la un webinar gratuit, în care profesorii înscriși deja în programul Școala din valiză își vor împărtăși cunoștintele.

Fundația Vodafone România susține, de asemenea inițiativa Cumpărături la ușa ta (Shopping at Your Door), dezvoltată de Asociatia Geeks for Democracy, prin care voluntarii pot ajuta persoanele în vârstă și alte persoane aflate în carantină aducându-le alimente și medicamente.

Fundația Vodafone România a contribuit prin furnizarea unui mini Call Center, precum și a telefoanelor si serviciilor de comunicații care permit voluntarilor să preia apeluri.

Împreuna cu ING Bank si Fundația Româno-Americană, Fundația Vodafone România sprijină 6 noi soluții digitale dezvoltate de Code4Romania și derulate în parteneriat cu Guvernul României și cu Autoritatea pentru Agenda Digitală a României (AADR). Prima este website-ul stirioficiale.ro, o platforma menită să adune într-un singur loc toate informațiile oficiale emise de autoritățile române despre criza COVID-19.

Mai mult decât atât, Vodafone îi anunță pe clienții lui mari și mici că vor rămâne conectați.

 

Multe companii se bazează pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucrează de la distanță, este esențial ca serviciile de conectivitate în bandă largă și cele mobile să îi susțină în tot ceea ce au nevoie să facă. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate și de comunicații care susțin societatea noastră digitală, Vodafone România și-a activat Planul de continuitate a afacerilor și a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza și asigura reacția rapidă ori de câte ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea românească în timpuri atât de dificile în felul în care Vodafone poate cu adevărat. Sunt foarte mândră de echipa noastră care lucrează neobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clienții noștri și pentru sprijinirea societății românești”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Lasă un comentariu: